آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا

آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor

محمد حسین جعفریان
۱۲:۱۵ ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا

امپراطوری ها بر انداخته می شوند و امپراطوری های جدیدی شکل می گیرند. شوالیه ها می میرند و تاریکی حکومت خود را گسترش می دهد. سائرون ارباب تاریکی ها زمین هایی که انسان ها از MORDOR تصاحب کرده اند را پس می گیرد. چه بسیار انسان که نمی کشد و چه فرزندانی که یتیم نمی کند. در این میان شخصی برای انتقام از مرگ باز می گردد. شخصی که تمام خانواده اش توسط سائرون کشته شده اند. شخصی که این بار فنا ناپذیر است و فقط به یک دلیل از مرگ بازگشته است: انتقام… انتقامی که هدفش بسیار بزرگتر از کشتن یک شخص است. انتقامی که به تنهایی در برابر تاریکی قد علم کرده است…

باکس آرت رسمی این عنوان

باکس آرت رسمی این عنوان

نام بازی: middle earth: shadow of mordor

سازنده: Monolith Productions

ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment

پلتفرم ها: PC – PS3 – PS4 – Xbox 360 – Xbox One

سبک: Action RPG- Third Person – Open World

تاریخ انتشار: ۷ اکتبر ۲۰۱۴ میلادی( ۱۵ مهر ۱۳۹۳ شمسی)

امپراطوری تاریکی

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

مشخص است که سائرون ارباب تاریکی ها مکانی بسیار مناسب برای حکومت برگزیده است. ( وی ۲۵۰۰ سال در همین مکان حکومت کرد.)

به همراه خانواده اش در کنار دروازه سیاه ساکن می شود. چرا که می خواهدTalionدر این میان جنگ جویی به نام

در حمله به آن جا شرکت داشته باشد. سائرون تمام خانواده او را از بین می برد. وی نیز در حمله ای به دروازه سیاه     در بدن وی نفوذ می کند و او با یک هدف از مرگ باز می گردد. هم اکنون اوWraithکشته می شود. اما روح

شکست ناپذیر است و آماده برای انتقام. قطعا دشمن اصلی او سائرون خواهد بود…

112

از همین حالا باید بدانید که در این بازی شما با یک داستان پردازی عالی رو به رو خواهید بود. چرا که این عنوان روایت داستانی ما بین سه گانه هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها را روایت می کند و همه شما می دانید که این دنیا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترین عناوین داستانی بوده و همواره محیطی غنی برای تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشی که می خواهند عناوینی با داستان های عالی بسازند. چرا که در هر بخش این دنیا جزئیاتی وجود دارد که شاید سال هایی بعد در یک بازی یا یک فیلم شاهد آن ها باشیم. تمام اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است به ما نوید یک عنوان فوق العاده در خور سری ارباب حلقه ها را می دهد. یکی از شاهد های این مسئله این است که شرکت Warner Brosحامی این عنوان AAA  بزرگ است و همین طور در کارنامه استودیو سازنده عناوینی با کیفیت همچون F.E.A.R و EarthGuardians of Middle دیده می شود.از مسائل شادی آور دیگر برای طرفدران و تضمینی دیگر برای عالی بودن کیفیت داستان این عنوان وجود Peter Jackson  و تیم Weat Workshop در تیم ناظران داستانی است. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که نویسنده اصلی این عنوان Christian Camtamessa است که وی نیز در کارنامه خود نویسندگی داستان بازی بزرگ راک استار یعنی Red Dead Redemtion را دارا می باشد و وجود به عنوان طراح اصلی این عنوان تضمینی دیگر برای موفقیت داستانی middle earth: shadow of mordor خواهد بود.

jrr tolkien

J.R.R. Tolkien

شخصیت اصلی داستانی این عنوان Talion است که با او آشنا شده اید. اما شما در این بازی یک روحید در ۲ بدن! آری! چرا که Wraith نیز در این بدن قرار گرفته است و توانایی های بسیاری را به ارمغان آورده است و از جذابیت های اصلی گیم پلی این عنوان نیز همین موضوع خواهد بود. بسیار جالب است که بدانید در بعضی مواقع تصمیمات این ۲ در تضاد با هم قرار می گیرد و این موضوع نیز بخش های جالبی از داستان را رقم می زند. به طور مثال یکی به دنبال صلح است و شخص دیگر می خواهد قتل عام کند و … و… اما در اغلب مواقع تصمیمات اصلی این ۲ مشترک خواهد بود.

در سمت راست wraith و در سمت چپ talion مشاهده می شود

در سمت راست Wraith و در سمت چپ Talion مشاهده می شود

در حقیقت این بازی یک نو آوری بزرگ داشته است. این اولین بار است که شخصیت اصلی در حقیقت یک نفر اما ۲ نفر است و این ۲ نفر تا حدی با هم متفاوتند که هر ۲ در حالی که یک شخصیت هستند دو شخصیت متفاوت را تشکیل می دهند!

آخرین سخن پر اهمیتی که از بخش داستانی این عنوان باقی می ماند این است که شما در بخش های مختلف بازی با شخصیت های محبوب و معروف دنیای ارباب حلقه ها دیدار می کنید. مثلا یکی از آن ها که در داستان بازی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند همان گالم(Gollum) خواهد بود. شخصیتی که هم روی بد و روی خوب دارد و او را به خوبی می شناسید… حضور این شخصیت ها باعث می شود که این عنوان یک داستان شناخته شده تر و حرفه ای تر داشته باشد و بتواند در بخش داستانی به شکل یک عنوان بزرگ عمل کند.

مبارزات معنا دار

116

گیم پلی در این بازی بیداد می کند.همان طور که در قبل تر توضیح دادیم این بازی به علت وجود Wraith در هر دو بخش داستانی و گیم پلی شکل دیگری به شیرازه خود می گیرد و این عنوان را بار ها بیشتر و بیشتر ارزشمند تر از حالت عادی خود می کند. به طور مثال در بخش گیم پلی شما در کنار تمام عناصر اصلی همچون مخفی کاری و حمله های مستقیم و استفاده از تاکتیک های مختلف همواره می توانید از قدرت های فوق العاده ای که Wraith به شخصیت اصلی ما داده است استفاده کنید. مثلا زمان را توسط او آهسته کنید بعد با استفاده از Talion زیر دستان و ضعیف تر ها را شکست دهید و در همین لحظه یک مسافت طولانی را با قدرت های Wraith در آن طی کنید و در پشت رقیب اصلی ظاهر شوید و او را کشته و با سرعت به رقیب دیگر حمله کنید. در حقیقت تعامل توانایی های این دو با یکدیگر شکلی بسیار عالی به گیم پلی این عنوان داده است.

تعداد دشمنان شما بسیار زیاد است

تعداد دشمنان شما بسیار زیاد است!

یکی از مسائلی که در این عنوان Open World  به وضوح مشاهده می شود سیل بسیار زیاد دشمنان در جای جای Mordor است. شما در محیط این عنوان هرگز تنها نخواهید بود! البته به طور همیاری هم به جز Wraith نخواهید داشت اما همواره دشمنان بسیاری آماده پذیرایی از شما هستند و شما باید در هر لحظه انتظار هر چیزی را بکشید و این موضوع تجربه این عنوان را جذاب تر از گذشته می کند. در بازی اتفاقات ناگهانی بسیاری وجود دارد. اتفاقاتی که می تواند تجربه این عنوان را برای هر شخص متمایز با شخص دیگر بکند. در حقیقت این Side Quest ها یا همان اتفاقات ناگهانی در جای جای نقشه وجود دارند اما هرگز شما نمی توانید آن ها را به روی نقشه مشاهده کنید. به طور مثال شما در حال گذر از روی کوهی برای رسیدن به Mordor هستید در حالی که می توانستید این راه را توسط بیابان طی کنید. حال شما ناگهان شخصی را می بینید که از شما کمک می خواهد و با همراه شدن با او میبینید سائرون به دهکده او حمله کرده و اصلا در Mordor نبوده است. در حالی که اگر به این شخص بی توجه باشید و به او کمک نکنید و راه خود را بروید سائرون را در همان قلعه اش برای نبرد ملاقات کنید. در حقیقت این اتفاقات ناگهانی در هر زمان و مکانی در این عنوان ممکن است دیده شوند اما انتخاب با شماست که آن ها را انجام می دهید یا نه. البته به گفته سازندگان انجام این ماموریت های ناگهانی به طور قطع تجربه ای عالی به بازیکنان خواهد داد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در کنار تمام این Side Quest ها و مراحل اصلی، مراحل فرعی بسیاری نیز برای انجام وجود دارد. در حقیقت شما برای تجربه گیم پلی به هیچ عنوان محدود نخواهید بود!

کیفیت را نظاره گر باشید

کیفیت را نظاره گر باشید!

گیم پلی در بازی به صورت مدیریت شده انجام می پذیرد. این موضوع بدین معناست که شما همواره می توانید ۲ درجه یا همان کلاس خود را ارتقا دهید و از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید. این ارتقا درجه در هر بخش کاملا بسته به نحوه عملکرد شما در بخش های مبارزات شکل می گیرد. در این بازی دو درجه برای ارتقا وجود دارد:

۱-   Wraith : این درجه در حقیقت با جادوگری همراه است و تمام آن توسط شخص Wraith انجام می پذیرد. به طور مثال اگر در نبرد های مختلف از این قابلیت ها استفاده کنید این کلاس برای شما ارتقا پیدا می کند و هر بار توانایی های بیشتری برای جادوگری به دست می آورید. مثلا اگر در اکثر نبرد ها با استفاده از قابلیت دید از راه دور از فاصله ای زیاد دشمن خود را با استفاده از کمان نابود کنید. یا با استفاده از جادو های وی در پشت حریف خود ظاهر شده و او را شکست دهید و …

در حقیقت با هر استفاده ای که از قابلیت های Wraith در مبارزات بکنید، توانایی های بیشتری در این بخش پیدا می کنید. مثلا می توانید دشمن خود را از مرگ زنده کنید و او را به عنوان دوست خود قرار دهید تا با دشمنان شما بجنگد! یا حرف خود را به دیگران تحمیل کنید. یا کاری کنید میزان وفاداری سربازان دشمن کاهش یابد. یا با استفاده از تحریک فکر کسی کاری کنید وی فرمانده خود را بکشد! پس استفاده از این کلاس و امکاناتش قطعا برای گیمر شیرین خواهد بود!

119

۲-   Ranger: این بخش در حقیقت بخشی است که قهرمان اصلی یعنی Talion در آن فعالیت می کند. دیگر خبر از جادو نیست بلکه همه چیز بر اساس مبارزات شکل می گیرد. به طور مثال شما یک مرحله را به صورت مخفی کاری به اتمام می رسانید و یا به تمام دشمنان یک جا حمله می کنید و یا با استفاده از استراتژی هایی که برای حمله وجود دارد با استفاده از توانایی های مختلف مبارزه ای خود دشمن را از پای دی می آورید…

و به طور قطع با انجام هر کدام از این کار ها در مبارزه در کلاس رنجر به شما توانایی های بیشتر متناسب با نحوه مبارزه تان داده خواهد شد. به طور مثال امکاناتی برای مخفی کاری بیشتر مانند Hiden Blade به شما داده می شود تا بتوانید با یک پرش از سقف به طور مخفیانه دشمن خود را از پای در آورید. یا پس از تعقیب و گریز های زیاد در مبارزات این توانایی برای شما افزایش پیدا می کند.

به طور قطع شکست دادن این شخصیت ساده نخواهد بود

به طور قطع شکست دادن این شخصیت ساده نخواهد بود!

همانگونه که گفتیم سیستم مبارزات در این بازی بسیار عالی عمل کرده است. حتی بخش مبارزات تن به تن نیز به خوبی ساخته شده است و هر کدام از این مبارزات به شکلی کاملا جذاب و با فنون مختلف انجام می پذیرد و صرفا محدود به چند حرکت ساده نیست.

اما چنین گیم پلی فوق العاده ای به دشمنانی عالی و با کیفیت احتیاج دارد. منظور از کیفیت گرافیک و شکل آن ها نیست بلکه شخصیت داشتن آن ها و فکر کردن آن هاست که اهمیت دارد. در حقیقت همچین گیم پلی عالی ای   برای کامل شدن نیاز به دشمنانی با هوش مصنوعی فوق العاده دارد که سازندگان این موضوع را به طور جدی در بازی پیاده کرده اند و یک سیستم فوق العاده هوش مصنوعی با نام “سیستم دشمنی” ساخته اند که آن را به همراه یکدیگر بررسی می کنیم.

اول از همه باید به شما اطمینان دهم که دیگر با یک سری دشمن هم شکل که دو نوع حمله دارند مواجه نیستیم! هر دشمنی در این عنوان هوش دارند. تفکر دارند و یاد می گیرند. هر کدام با هم متفاوتند و ممکن است گروهی با هوش بوده و گروهی نیز احمق باشند. هر دشمنی برای خود توانایی های خاصی دارد و هر دشمن نقطه قوت و ضعف و خود را دارا می باشد. هر دشمنی می تواند در هر جای نقشه در حال انجام کار خود باشد در حالی که شما او را نمی بینید! هر دشمنی می تواند از نحوه مبارزه شما درس بگیرد و شما هرگز نمی توانید یک دشمن هوشمند را دو بار به یک روش شکست دهید. ممکن است در بازی با دشمنی مواجه شوید که وی را یک بار با روشی شکست داده اید اما این بار او به هیچ عنوان از آن روش ها شکست نمی خورد و راه و روش مبارزه شما را یاد گرفته است. همانگونه که شما در بازی می توانید توانایی های خود را افزایش دهید دشمنان شما نیز از این قائده مستثنی نخواهند بود.

هر دشمنی می تواند به نحوه مخصوص به خود عمل کند. دشمن می تواند همه چیز را به یاد داشته باشد یا همه چیز را فراموش کند. به طور مثال اگر شما دشمنی را در یک نبرد شکست بدهید اما او را ببخشید ممکن است بار بعدی که وی را دیدید برای شما با رهبر گروه خویش مبارزه کند یا آن قدر احمق باشد که هیچ چیز را به یاد نداشته باشد و یا از طرفداران حقیقی و با هوش سائرون باشد و بدون رحمی باز هم به شما حمله کند و شما را با روش های جدید شکست دهد! چرا که نحوه جنگیدن شما را در گذشته دیده و با آن به خوبی آشناست.

از جلوه های مخفی کاری در این عنوان

از جلوه های مخفی کاری در این عنوان

در این عنوان شما هیچ شخصیت بی فکری را مشاهده نخواهید کرد. هر لحظه می توانید یک کار جدید انجام دهید و یک تجربه جدید داشته باشید. به طور مثال می توانید طلسم بردگی را از روی یک ارگ بردارید اما هیچ تضمینی برای رفتاری که وی بعد از این انجام می دهد وجود نخواهد داشت. ممکن است احمق باشد و فرار کند. ممکن است که تسلیم تو شود و به تو بپیوندد و یا این که تو را با یک حرکت بکشد. تمام این ها ثابت می کند که این هوش مصنوعی عالی برای صد  ها بار فوق العاده تر کردن تجربه این عنوان کافی است.

می توانید در روح دشمنان رخنه کنید

می توانید در روح دشمنان رخنه کنید!

اما یکی از عوامل ناراحت کننده این است که “سیستم دشمنی” بهترین عملگرد خود را در نسل هشتم ارائه می دهد و متاسفانه آن عملکرد حقیقی را در کنسول های نسل هفتم نخواهد داشت. سازندگان در این رابطه این گونه می گویند:

هدف ما از همان ابتدا خلق یک جهان حقیقی بود. جهانی که در هر لحظه در هر جا و مکانش اتفاقی در حال افتادن باشد. جهانی که بتواند عنوان ما را متمایز با همه عناوین بکند. ما با زحمات بسیار با کیفیتی فوق العاده سیستم دشمنی را ساختیم اما از همان ابتدا تمرکز اصلی تیم ما بر روی نسل هشتم بود و همین امر باعث شد این سیستم نیز کاملا برای نسل هشتم بهینه شود. اما با در نظر گرفتن علاقه مندان این عنوان از عرضه آن بر روی نسل هفتم نیز دریغ نکردیم اما به طور قطع امکاناتی همچون سیستم دشمنی که تا این حد پیشرفته ساخته شده است توانایی عرضه بر روی نسل هفت با همان کیفیتی که در نسل هشت دیده می شود را نخواهد داشت. این کمبود ها در نسل هفت باعث ایجاد مشکل برای ماست اما تمام سعی ما بر این است که تجربه این عنوان بر روی همه پلتفرم ها عالی باشد.

جهانی که ارزش بار ها تجربه را داراست

جهانی که ارزش بار ها تجربه را داراست.

اگر بخواهیم بخش گیم پلی این عنوان رو در یک کلمه توصیف کنیم: هیچ کلمه ای برای توصیف این عظمت وجود ندارد! باید پذیرفت که این بازی در بسیاری از بخش ها خصوصا داستان و گیم پلی تفاوت ایجاد کرده است و می تواند طوفانی به پا کند. چرا که این بازی در گیم پلی حرفی برای گفتن دارد و در کنار فوق العاده بودن بدون شک آن، نکته عالی دیگر این است که به هر شخص تجربه ای متفاوت با شخص دیگر داده می شود…

کیفیتی ارزشمند

بدون هیچ طارفی در رابطه با بخش گرافیک این عنوان باید به شما بگویم که با عنوانی عالی رو به رو هستید. قطعا گرافیک این عنوان به مانند عناوینی همچون The Witcher 3:Wild Hunt و Division و … و … نخواهد بود. اما اگر کیفیتی که ارائه می دهد را با نقشه اش مقایسه کنید و تمام جزئیات را در نظر بگیرید و ویژگی های فوق العاده داستان و گیم پلی آن را فراموش نکنید، بدون شک گرافیک این عنوان راضی کننده خواهد بود.

نقشه این عنوان

نقشه این عنوان

مکان هایی که در این بازی تجربه می کنید بسیار هستند. در حقیقت هر مکانی که در این بازی وجود دارد با جزئیات خاص خود شکل داده شده است و به طرزی بسیار راضی کننده ساخته شده است. برای توصیف تمام مکان های بازی شما را دعوت می کنم که صحبت های Michael de Plater مدیر این شرکت بازی سازی را در این رابطه مشاهده کنید:

 در این عنوان شهر ها و مکان های مختلفی برای تجربه شما ساخته شده است. هر کدام از آن ها کیفیت ویژه خود را داشته و چیز ویژه ای برای شما به ارمغان می آورند. به طور مثال یکی از چیزهایی که ما را شگفت زده می کند گشت و گذار در Mordor است که به اندازه سرزمین Middle-earth مشهور است و سفر در آن بخشی بسیار مهم در تجربه این عنوان به شمار می رود. اهمیت جزئیات در Mordor زمانی پر اهمیت تر می گردد که داستان ما حدود ۱۰۰۰ سال پس از آغاز حکومت سائرون آغاز می شود و در این زمان دیگر خبری از آن بیابانی که در ارباب حلقه ها دیده اید نیست. بلکه در این زمان Mordor در اوج خود به سر می برد و باید فوق العاده ساخته شود. علاوه بر این ما می خواستیم که سفری به اعماق سرزمین Mordor را داشته باشیم که قبلا در هیچ بازی دیگری نمایش داده نشده است. این به ما اجازه می دهد تا در Mordor به عنوان یک اکوسیستم زنده قدم بگذاریم و به سوالاتی نظیر اینکه چطور Sauron ارتش خود را در سرزمین خشکی و خاکستر تغذیه می کند، پاسخ دهیم. این بار ما محیطی را برای شما آفریدیم که همه جزئیات لازم را داراست.

124

ایشان در ادامه اضافه می کنند:

خبر فوق العاده ما به دوست داران دنیای تالکین این است که شما قرار نیست همان چیز هایی که در هابیت و ارباب حلقه ها دیدید را دوباره مشاهده کنید. بلکه ما برای شما بخشی دیگر و جدید از این دنیا را آفریده ایم. مکان هایی که هنوز در هیچ فیلم یا بازی دیگری به تصویر کشیده نشده اند. از دیگر محیط های شناخته شده مانند  Black Gates, Barad-Dur و Mount Doom نیز در بازی حضور دارد و آن ها نیز با کیفیت عالی خلق شده اند.اما شک نکنید که این بار مکانی متفاوت را می بینید. چرا که این بخش از تاریخ این دنیا هرگز به تصویر کشیده نشده است و کاملا با آن جهنمی که در ارباب حلقه ها دیده اید متفاوت است.ما از ابتدا قصد خلق چیز جدیدی را داشتیم و با اطمینان می گوییم که به هدف خود رسیده ایم. این عنوان فوق العاده خواهد بود. ما در حال ساخت این عنوان با موتور بازی سازی logitech game هستیم و تمام آن چیزی که لازم است را داریم. پس منتظر این عنوان باشید

بدون شک این بازی در بخش گرافیک نیز همان گونه که گفتیم عالی عمل کرده است و این موضوع تضمینی دیگر بر موفقیت این عنوان خواهد بود.

با جنگجوی تنها همراه شوید…

آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا

تریلر های کمی از این عنوان منتشر است اما بدون شک با مشاهده آن ها در میابیم که این شرکت عنوانی لایق نسل هشت را آفریده است. از گرافیک تا سیستم دشمنی آن به طور جدید شکل گرفته است. از هیچ عنوان قبلی ای الهام برداری نکرده است و تمام این بازی و اجزای شکل دهنده آن به طور جدید و برای یک تجربه جدید به وجود آمده است. تجربه ای که قرار است متمایز با دیگر عناوین باشد و شما را باری دیگر به این دنیای فوق العاده وارد کند. حضور شخصیتی همچون تروی بیکر به عنوان صداگذار شخصیت این عنوان نیز شادی آور است.

سخنی باقی نمی ماند اما باید پذیرفت که با در نظر گرفتن این اطلاعات تجربه middle earth: shadow of mordor تجربه ای متفاوت و فوق العاده خواهد بود. چرا که این بازی هر المانی که برای فوق العاده بودن یک عنوان کافی است را دارا می باشد و داستانی به عظمت دنیای تالکین در کنار این جزئیات فوق العاده بدون شک ارزش بارها تجربه را داراست…

128

Middle Earth:Shadow of MORDOR

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا
آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آغاز تاریکی | پیش نمایش middle earth: shadow of mordor - گیمفا