سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم

امیرحسین والی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا

در قسمت اول سری مقاله های “سوپرایزهای E3 ” ده بازی که ممکن است در E3 2014 رونمایی شود را اعلام کردیم . شما می توانید این مقاله را از طریق این لینک مشاهده کنید.حال می خواهیم در این مقاله به ده بازی دیگری که ممکن است در مراسم E3 و در کنفرانس های مختلف امسال حاضر شده و نمایشی داشته باشند را ذکر کنیم . با ما همراه باشید.

the last guardian

The Last Guardian

قطعا فن بوی های سونی خیلی وقت است که منتظر رونمایی از این بازی هستند . قرار بود در نسل قبل خبری از این بازی بشود و حتی برای کنسول نسل هفتمی سونی یعنی PS3 منتشر بشود . اما تاخیر های پی در پی و در آخر هم کنسل شدن انتشار در نسل هفتم که همگان را نا امید کرد.اما در این هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر این که ممکن است این بازی در E3 2014 رونمایی شود در سایت های خبری مختلف قرار گرفته است و فن بوی های سونی را بسیار امیدوار کرده . حال که جدال بین PS4 و Xbox One سخت تر و نزدیک تر شده ، وقت خوبیست تا سونی یک برگ برنده ی دیگر برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی PS4 رو کند.ممکن است The Last Guardien در E3 2014 برای کنسول PS4 رونمایی شود.

prince of persia1

Prince of Persia [n]

قرار بود در E3 سال گذشته خبری از “شاهزاده ایرانی ” جدید شود ، اما تمامی امیدهای گیمران نقش بر آب شد و آن ها را ناامید کرد.خبری از “شاهزاده ایرانی” جدید نبود و باز هم فن بوی های این فرنچایز باید صبر می کردند.حال که وارد نسل هشتم شدیم ، بد نیست که یک “شاهزاده ایرانی ” با طعم نسل هشتم بچشیم . پس ممکن است در E3 2014 و در کنفرانس یوبی سافت شاهد رونمایی از این بازی به همراه یک تریلر سینماتیک یا شاید هم گیمپلی باشیم.آخرین باری که خبری از این فرنچایز شنیدیم ، تایید و انتشار بازی Prince of Persia : Shadows and Flames بود که برای اسمارت فون های اندرویدی و Ios منتشر شد و تایید یک عنوان AAA از این فرنچایز می تواند خیلی خوشحال کننده باشد.

bulletstorm

Bulletstorm 2

سال گذشته بود که طراح ارشد شرکت استدیو People Can Fly اعلام کرد که برنامه هایی برای ساخت نسخه ی دوم عنوان Bulletstorm دارد و به نظر می رسد که زمان آن است که شاهد رونمایی و نمایش این نسخه ی جدید باشیم.از آن جا که PCF همه جانبه در طرف مایکروسافت است ، امکان دارد این بازی تنها برای Xbox One و اگر خوش شانس باشیم ، برای PC نیز تایید شود.البته این فرضیه خودش نیز به دو قسمت تقسیم می شود . از آن زمانی که PCF وظیفه ی ساخت عنوان Judgment از فرنچایز Gears of War را بر عهده گرفت ،تقریبا تمامی وقت خود را برای این فرنچایز قرار داده است ، اما بالاخره متوجه خواهیم شد که PCF چه برنامه ای دارد .

agent

Agent

در نسل گذشته قرار بود یک بازی انحصاری توسط شرکت RockStar برای کنسول نسل هفتمی سونی یعنی PS3 منتشر شود که این بازی Agent نام داشت.اما متاسفانه بعد از مدت ها این بازی از یاد سازندگان و گیمران رفت تا این که بعد از انتشار عنوان Grand Theft Auto V در طول گیمپلی بازی در یکی از پلاک های ماشین موجود در بازی لوگوی بازی Agent نمایان شد که برای خیلی ها ، مخصوصا برای فن بوی های Sony یک معنا داشت و آن هم بازی بود که خیلی وقت منتظر آن بودند اما به آن نرسیدند.اخیرا نیز اخباری مبنی بر رونمایی این بازی در E3 2014 منتشر شده است که احتمال حضور این بازی را در کنفرانس سونی بیشتر می کند .اما آیا هنوز این بازی انحصاری PS3 خواهد ماند ؟

shank3h

Shank 3

شاید چنین چیزی حتی یک درصد هم احتمال نداشته باشد ، اما دوست دارم این حقیقت را در نظر بگیرم که این فرنچایز لایق یک نسخه ی دیگر است و دل خیلی از گیمران برای شنک تنگ شده و دوست داریم او را بار دیگر ببینیم که دشمنانش را تیکه پاره خواهد کرد.طبق رسم دو ساله ی انتشار این بازی ، انتظار می رود اگر نسخه ی جدید این بازی بخواهد تایید شود ، امسال زمان آن است که شاهد آن باشیم.Shank یکی از قابل ستایش ترین عناوینی است که EA ناشر آن است و تقریبا تعداد زیادی از گیمران منتظر انتشار نسخه ی جدید آن هستند و اگر خوش شانس باشیم ، در E3 امسال شاهد این بازی خواهیم بود.

tom clancys rainbow six patriots 2 wallpaper

Rainbow Six : Patriots

نگویید که Rainbow Six : Patriots را به همین راحتی فراموش کرده اید ؟ خیلی وقت است که منتظر انتشار شوتر اول شخص خارق العاده ی Ubisoft هستیم و این شرکت نیز جواب انتظارات ما را با تاخیر های پشت سر هم به ما داد و در آخر هم اعلام کرد که مشخص نیست در چه زمانی این بازی منتشر خواهد شد . بعد ها خبر رسید که یوبی سافت برای نسل هشتم ، زمان انتشار این بازی را برنامه ریزی کرده است.اما آیا سال ۲۰۱۴ زمان رونمایی این عنوان خواهد بود ؟ ما به شدت امیدواریم که یوبی سافت برای رونمایی از این بازی در E3 امسال برنامه ای ریخته باشد که واقعا تشنه ی انتشار این بازی هستیم !

gears of war 4

Gears of War 4

از آنجایی که فیل اسپنسر ، مدیر بخش اکس باکس شرکت مایکروسافت ، هر روز توییت های مختلف خود را مبنی بر نمایش فوق العاده ی مایکروسافت در E3 2014 منتشر می کند ، انتظار می رود که نسخه ی جدید فرنچایز Gears of War نیز در این نمایشگاه رونمایی شود و حضار کنفرانس مایکروسافت را خوشحال کند.البته هنوز مشخص نیست اگر هم این بازی رونمایی شود با نام Geow 4 رونمایی شود ; ممکن است نام نسخه ی احتمالی جدید هم همانند نسخه ی آخر بدون شماره و تنها یک اسم باشد.در هر صورت باید منتظر ماند.

sleeping dogs

Sleeping Dogs 2

تقریبا دو سال از انتشار اولین نسخه ی فرنچایز Sleeping Dogs می گذرد.عنوان جهان آزادی که با اشکالات ریز و درشتش ، باز هم طرفداران زیادی پیدا کرد و توانست با داستانی زیبا و گیمپلی متنوع و گرافیکی ورای انتظار ، در دل گیمران جا پیدا کند. اگر اسکوئر انیکس بخواهد در نسل فعلی یک حرکت مفید بزند ، بدون شک Sleeping Dogs و Tomb Raider بهترین انتخاب های او هستند و به دلیل این که تنها یک سال از انتشار عنوان Tomb Raider می گذرد ، پس Sleeping Dogs بهترین انتخاب اسکوئر انیکس است.همچنین با قدرت کنسول های نسل حاضر ، سازندگان به راحتی می توانند پیشرفت های زیادی در این فرنچایز ایجاد کنند و یک عنوان جهان آزاد جذاب تر از گذشته عرضه کنند.

spec ops the line tv trailer 2

Spec Ops 2

تابستان ۹۱ را به خاطر دارید ؟ آن تابستان گرم و بی بازی را ؟ عنوان Spec Ops : The Line به بازار آمد و ما را از آن قحطی بازی نجات داد و به معنای واقعی کلمه نیز یک عنوان زیبا و جذاب بود.داستانی که این عنوان داشت ، تقریبا می توان گفت در سال ۲۰۱۲ تکرار نشدنی بود ، آن هم به عنوان یک شوتر . معمولا شوتر ها از داستانی قوی برخوردار نیستند اما این عنوان به قدری با صحنه های احساسی ما را تحت تاثیر قرار داد که داستان بازی را باید قوی ترین المان بازی دانست.فقط کافیست که ۲K از نسخه ی جدید این بازی در E3 2014 رونمایی کند تا طرفداران شوتر بار دیگر شاهد یکی از قوی ترین شوتر های نسل باشند !

final fantasy logo

Final Fantasy [n

دیگر تقریبا برای همه این قضیه اثبات شده است.هر ساله باید شاهد انتشار یک نسخه از فرنچایز Final Fantasy باشیم.با نمایش خوبی که عنوان Lightning Returns داشت ، اسکوئر انیکس قطع به یقین موقعیت را به نفع این فرنچایز می بیند و باز هم از نسخه ی جدید این فرنچایز که فکر کنم نسخه ی پونصدم (!) است ، رونمایی می کند.البته قصد توهین به این فرنچایز رو ندارم . همه می دانند که فرنچایز Final Fantasy یکی از قوی ترین و زیباترین فرنچایز ها در سبک خودش است.حال زمان خوبیست که اسکوئر انیکس یک نسخه ی جدید از این بازی را برای کنسول های نسل هشتم بسازد و آینده ی این فرنچایز در نسل هشتم را محک بزند !

به پایان شماره ی دوم سری مقاله ی “سوپرایز های E3” رسیده ایم . درشماره ی سوم که شماره ی آخر این سری مقالات است ، به ده بازی آخر که ممکن است در E3 امسال رونمایی شوند می پردازیم و آن ها را ذکر می کنیم.

برای خواندن شماره ی اول این سری مقالات به این لینک بروید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت دوم - گیمفا