دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا

دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light

امیرحسین والی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا

“کودکی از روشنایی” یکی از جدیدترین عناوین شرکت Ubisoft بوده که در سبک سکوبازی-نقش آفرینی در حال ساخت است.این بازی را قرار است یکی از استدیو های شعبه ی Ubisoft Monteral بسازد.سازندگان بازی تاکید کرده اند که برای ساخت این بازی از بازی های بزرگی همچون “فاینال فانتزی ۶” الگو  برداشته اند که بتوانند این بازی را در بین بازی های بزرگ این سبک قرار دهند.همچنین “یوبی سافت مونترال” برای ساخت این بازی از تعدادی از اعضای سازنده ی بازی Farcry 3 استفاده کرده اند.

Child of Light art.jpg

کاور رسمی بازی Child of Light

عنوان: Child of Light

ناشر: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

پلتفرم: PS4، PS3، Xbox 360، Xbox One، Wii U و PC

سبک: Platforming, role-playing

تاریخ عرضه: ۳۰ آپریل

دزدیده شده

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.اورورا دزدیده شده و در سرزمین دوری رها شده تا در ترس های کودکی خود قرار بگیرد.حال اورورا باید با استفاده از غریزه خود راه بازگشت به خانه را پیدا کند.اما این تمام ماجرا نیست ; ماه ، خورشید و چندین ستاره نیز توسط اشخاصی دزدیده شده اند که اورورا باید آن ها را به جای اصلی شان برگرداند.

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.

در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید.

در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند.

در آخر بخش داستانی نگاهی به خصوصیات ظاهری اورورا خواهیم داشت:

اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است (البته در دنیای بازی).

در کل باید گفت که باید تمامی مسائل را به دست یوبی سافت مونترال گذاشت و دید که از لحاظ داستانی چه گلی بر سر بازی خواهد زد

اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.

رها شده در ترس

همانطور که از سبک بازی پیداست ، هسته ی اصلی بازی بر پایه ی سکوبازی بنا شده است .طبق سابقه ی درخشان یوبی سافت در زمینه ی ساخت بازی های سکوبازی ( Prince of Persia و Rayman ) انتظار ها از این شرکت بیشتر شده بنابراین یوبی سافت نیز به خوبی میداند در چه منگنه ای قرار گرفته است و تمامی تلاش خود را برای ساخت یک سکوبازی ناب قرار می دهد.در کنار این سکوبازی ، یک شریان بسیار بزرگی از نقش آفرینی نیز در بازی قرار گرفته است که بازی را از حالت خطی و یکنواخت در می آورد.اصولا هر بازی که یک رگه ی نقش آفرینی در آن قرار گیرد ، ارزش بازی کردن دارد ، چه برسد به آن که آن بازی یک سکوبازی از طرف یوبی سافت باشد.در طول بازی با یک حرف ممکن است برای خود دوست یا دشمن بتراشید پس در انتخاب دیالوگ دقت کنید .هر شخصیت در بازی قابلیت خاص خود را دارد و میتواند کار خاصی را انجام بدهد . پس در مبارزه های بازی میتوانید طبق دشمنی که شما را محاصره کرده از قدرت های مختلف شخصیت ها استفاده کنید.

[jwplayer mediaid=”130427″]

لینک دانلود با کیفیت HD

لینک دانلود با کیفیت SD

بخش مدیدی از بازی را حل معما ها تشکیل میدهند.در بازی معماهای زیبا با طعم کلاسیک حضور دارند که سازندگان قول داده اند که درخور یک بازی فوق العاده خواهند بود و بارها شما را شدیدا به چالش میکشند.سازندگان درباره ی معما های بازی اذعان داشته اند که برای رد کردن معماهای بازی احتیاج یک اعصاب آرام دارید .پس زیاد خودتونو درگیر نکنید !

یک سری مراحل فرعی نیز در بازی وجود دارد که در آن باید به دنبال شی خاصی بگردید.این مراحل که به نوئی مینی گیم نامیده میشوند به قول سازندگان مدت ها شما را سرگرم خود خواهند کرد و تا پیدا کردن جسم مورد نظر از جای خود بلند نخواهید شد.

آنجور که پیداست یوبی سافت مونترال بر روی گیمپلی بازی وقت زیادی گذاشته است و میخواهد با المان های جذاب ، بازی را زیبا تر کند.پس باید منتظر ماند.

اگر به گرافیک و طراحی محیط Rayman ایمان داشته باشید ، پس نگران گرافیک بازی نباشید.

یکی از بهترین المان های بازی را میتوان گرافیک آن دانست.بازی به کمک انجین UbiArt Framework ، همان انجینی که با استفاده از آن دو نسخه ی جدید Rayman را ساخته اند.اگر به گرافیک و طراحی محیط Rayman ایمان داشته باشید ، پس نگران گرافیک بازی نباشید.طراحی محیط بازی بسیار زیبا میباشد.حضور جنگل های سرسبز در بازی در لذت روند بازی تاثیر بسزایی دارد و یوبی سافت مونترال نیز در طراحی محیط نیز ید طولایی دارد که نمونه ی بارز آن Farcry 3 میباشد.

شخصیت ها در بازی به زیبایی هر چه تمام تر ، طراحی شده اند و هر شخصیت دارای طراحی متناسب با شخصیت درونیش است.اگر همانند ریمن شاهد یک بازی بدون باگ های گرافیکی باشیم مطمئنا بازی به شدت جذاب تر خواهد شد.

صدای ماجراجویی می آید !

یوبی سافت مونترال گفته است که : بازی ما قرار است همانند یک شعر قابل بازی باشد.یک روند موزیکال که قرار است گیمران آن را در بنوردند.

موزیک ، مهم ترین المان بازی به حساب می آید.اگر موزیک بازی نتواند بر روی روند بازی تاثیر بگذارد ، حتی نمره ی ۰ نیز لایق این عنوان نیست.اما اگر یوبی سافت مونترال بتواند در زمینه ی ساخت موزیک این بازی برنده شود ، صد در صد میتواند از این عنوان یک عنوان موفق و زیبا بسازد.موزیک هیجانی باعث میشود که آدرنالین بدن شما بالا برود و روند بازی را تسریعی پیش ببرید اما اگر موسیقی بازی جذاب نباشد ، بازی بی حوصله و خسته کننده پیش میرود.

اگر موزیک بازی نتواند بر روی روند بازی تاثیر بگذارد ، حتی نمره ی ۰ نیز لایق این عنوان نیست.ا

دختری از تبار روشنایی

عنوان Child of Light  یکی از آن دسته عناوینی میباشد که با وجود المان های ساده ، شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد و با بهره بری از المان های جذاب ، میتواند نمرات بالایی را برای خود کسب کنید.باید منتظر ماند و دید یوبی سافت مونترال با چه دستپختی در این مسابقه حاضر خواهد شد ! …

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا
دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دختری از تبار روشنایی | پیش نمایش بازی Child of Light - گیمفا