Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا

Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است

The Raven
۱۸:۴۹ ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا

Dominic Guay تهیه کننده ارشد بازی از استدیوUbisoft Montreal درمورد علت تاخیر نسخه Wii U گفتگویی را انجام داده است.

 

Guay درمورد استفاده از قابلیت های کنسول Wii U در بازی این طور بیان کرد:”

یکی از علت های تاخیر نسخه Wii U این است که بازی به مانند بقیه پلتفرمها در مدت مشابه ساخته نشده است و زیر نظر استدیو Montreal توسعه داده نشده است به همین منظور تاریخ عرضه این نسخه از بازی مشخص نیست.

استدیو شعبه Bucharest ما در حال حاضر مسئول ساخت نسخه Wii U است. تیم ما در حال بررسی راه های استفاده بهینه از گیم پد و راه های لذت بردن از آن است تا بتواند فشار بیشتری برروی گیم پد بیاورد. Wii U یک پلتفرم قابل توجه است چرا که دارای قدرت خاصی است. ما میخواهمی از قدرت آن استفاده کنیم و نمیخواهیم بخاطر این موضوع عرضه نسخه های دیگر به تاخیر بیفتد. ما قصد داریم وقت بیشتری را صرف کنیم تا مطمئن شویم بازی از لحاظ تکنیکی به خوبی توسعه داده می شود و زمانی که بازی را عرضه کردیم ببینیم طراحی ها به خوبی انجام شده است و استفاده خوبی از ویژگی های Wii U شده است. ما قصد داریم تا طرح های بلند پروازانه خود را در نسخه Wii U پیدا و از قابلیت های کنسول استفاده کامل را ببیرن. این کار زمانی کمی بیشتری را می طلبد تا پروژه به خوبی پیش برود.

من اعتقاد دارم Watch Dogs برای Wii U یک بازی مناسب است چرا که با قابلیت های آن و ویژگی های گیم پد همخوانی دارد.”

Guay علت تاخیر سازنده را بدین صورت گفت:”

توسعه بازی به استدیو  Ubisoft Romania در بخارست منتقل شد چرا که سوال اصلی استفاده از قابلیت های کنسول بود. یک تیم ویژه که از نظر تکنیکی بسیار متخصص هستند, با استفاده از کار های فنی زیاد در حال اجرای موتور گرافیکی  Watch Dogs  با نام Disrupt برروی Wii U هستند.”

Guay در مورد اجرا نشدن موتور گرافیکی بازی برروی Wii U نیز توضیحاتی داد:”

در اوایل توسعه بازی این بازی برروی Wii U قابل اجرا نبود. تیم سازنده این نسخه توانستند کامل بازی را برروی کنسول به اجرا بگذارند. تیم ما در  Bucharest  بسیار سخت کوش است و دارای بهترین متخصصین است و من تحت تاثیر اینکه چگونه آنان به سرعت بازی را برروی کنسول اجرا کردند قرار گرفتند و انان بدون هیچ کمکی این کار را انجام دادند. مسخصا ما دوباره با آنان کار میکنیم و ارتباط برقرار خواهیم کرد. “

نسخه Wii U بازی Watch Dogs ممکن است در اواخر سال ۲۰۱۴ عرضه شود.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا
Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Ubisoft: علت تاخیر Watch Dogs برای Wii U عدم اجرا شدن موتور گرافیکی و تغییر سازنده بوده است - گیمفا