قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا

قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی

رسول خردمندی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا

اصلا از اینکه از قسمت قبلی خوشتان نیامد برای ما مهم نیست. دلمان میخواهد بنویسیم! اصولا دوست داریم دور همی هفته ای ۱ بحث خودمانی داشته باشیم. اصلا دلمان نمی خواهد ادامه مطلب را بخوانید! خشن هم خودتان هستید.

همانطور که متوجه شدید سوژه این هفته جنگ های کنسولی و PC هست. متوجه نشدید؟ اشکال از خودتان است! مقدمه به این شیوایی و رسایی! (حامد چهار تا هندونه بیار)

بر طبق آمار موثقی که حال نداریم بگردیم و پیدا کنیم و در این مقاله درج کنیم، خشونت طلبی چیز خوبی نیست. به عنوان مثال برای ناهار، قیمه دوست ندارید و مادر زحمتکش و مهربان شما قیمه درست می کند و بچه خانواده قیمه نمی خورد و قهر می کند و میرود در اتاق و در اتاق رو قفل می کند و بعد بابای خانواده میاد و در اتاق رو باز می کند و یه کشیده نر و ماده ۳ امتیازی در گوش بچه مفلوک می زند و زیادی هم بچه زر بزند با یک آپرکات تمیز مورتال کمبتی پسند، ترتیب بچه خانواده داده می شود و می رود پی کارش! همانطور که گفتیم خشونت طلبی چیز خوبی نیست پدر خانواده! خب قیمه دوست نداره، زوره آیا؟!

upper cut

با همین کتک و کاری ها، گیمر میبینه زورش به کسی نمیرسه، سیستم مبارک را روشن کرده و به دنیای اینترنت میاد و میره داخل سایت گیمفا (سایت خودمان است، تبلیغ میکنیم!) و به کاربر Goolakh Sony10 پرخاش می کند که فلانی Xbox One بهتر از پلی استیشن ۴ هست. کاربر Goolakh Sony10 هم میاد میبینه داره کم میاره تو جمع، همین حرف رو عکس می کنه و حواله میده به بچه خانواده. حالا این بگو، اون بگو. بحث داغ میشه و کاربر Goolakh Sony11 و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و….. وارد بحث میشن و اینجا هم ادمین سایت وارد میشه و دومین آپرکات تمیز مورتال کمبتی پسند، را حواله جمع می کند. (البته دوران ما خشونت نبود، کسی بحث فن بازی رو میورد وسط، از ۴ جهت اخراج می شد!)

first ps3 fan

اصولا دوران دهه ۶۰ و ۷۰ بچه ها باید زار میزدن، یه عالمه بیگاری می کشیدن بلکه شاید بابای خانواده گوشه چشمی نشون بده و یه آتاری یا سگا بخره و بده دست بچش تا خفه خون بگیره و بشینه یه جا و بازی ویدئویی انجام بده ولی الان قضیه فرق کرده! بچه خانواده کافیه به اندازه ۵ دقیقه گریه و شیون راه بندازه. فردا نه، پس فردا یه گوشی Galaxy S4 و یک کنسول نسل هشتم دستش هست بی برو و برگرد! تازه بابای خانواده هم میشینه ور دست بچش، Kill zone می زنن دور همی.

اون قدیم ها شعار و فلسفه جنگ این بود که میگفتند “جنگ، جنگ تا پیروزی!” اما گیمرها شعارشون ورژن جدیدش این هست که میگویند ” جنگ، جنگ تا خون ریزی!” حالا کاری نداریم که کنسولشون رو هک می کنند و یا بازی های کرک شده ۲ زاری میخرند ولی آن چنان از کنسول های بازیشون به خصوص PS3 دفاع می کنند که حتی بچه آقای Ken Kutaragi هم نمی تونه این شکلی دفاع کند! من به نوبه خودم گیم پد این عزیزان رو به گرمی میفشارم و میگوییم خدا قوت!

4804855292 f5b5ab597a

حالا از هواداری کنسول ها بیرون بیاییم، یه دنیا حرف هست سر هواداری یا به اصطلاح خودمون، فن بازی. اصولا فن بازی چیز بسیار خوبی هست! هواداری کنید ولی مواظب باشید که از یه طرف فن پاور داغ نکنه و نسوزه. خب PC باز گرامی، قربون شکلت برم، برمیگردی به یک GoW باز میگی بازی خدای جنگ بازی خوب یا دلچسبی نیست. کسی که یک عمر نشسته پای کنسول PS2 و PS3 میره تایتان میندازه چه انتظاری داری؟! اصلا میدونی کشتن زئوس چه حالی میده؟ نمیدونی که! کلا یک گیم پد بگیر دستت، بشین پای PS3. یعنی بعد ۴ ساعت، باید با کفگیر جدات کنن از زیر پای مانیتور. حالا Gran turismo رو نگم دلت کباب میشه.

از اون ور، دعوای اصلی سر قیمت بازی های کنسول مایکروسافت بود که چون ارزون تر هست و ما ایرانی ها هم عمرا بذاریم جنس ارزون و مفت از دستمون در بره میریم ایکس باکس میگیریم. پاش بیفته واسه بازی فری آرکید، جونم میدیم. خلاصه کلام مایکروسافتی ها میزنن تو سر سونی دوست ها، سونی دوست ها هم میزنن تو سر مایکروسافتی ها. PC بازها هم کلا میزنن تو سر خودشون که چرا این همه بازی AAA و توپ میاد برای کنسول های خانگی و ما نمی تونیم بازی کنیم. واسه خاطر همین PCبازها علاوه بر اینکه میزنن تو سر خودشون، واسه جبران مافات میان میزنن تو سر جفت کنسول ها. خلاصه یک بزن، بزنی میشه که اون سرش ناپیدا! حالا اون پسربچه ای که قیمه دوست نداشت هم میاد وسط کار، به عنوان باس فایت به حساب میاد! حالا شما بزن، اون بزن. ادمین هم میاد و با یک آپرکات چی؟ درود بر شما. مورتال کمبتی پسند همه رو نقش زمین می کند و حساب های کاربری متخلفین انا الله و انا الیه راجعون میشه و میره پی کارش. البته این کارها فایده خاصی نداره و اون بچه مورد نظر ممکن هست برگرده و با ۱% Health، یک حرکت X-ray بر روی کامنت ها بیاد که در دوران ما الی ما شا الله زیاد دیده شده که منتظر می مونند ادمین آفلاین بشه و حمله رو از سر شروع کنند! ولی زهی خیال باطل! شبا که شما میخوابید، آقا ادمین ها بیدارن! بله دوستان، با یک حساب دو دو تا چارتا میشه فهمید که فن بازی های انجام شده در اینجا داغ کرده و زده خود طرف و بازی و فن و کاربورات رو با هم ترکونده و رفته پی کارش.

maxresdefault

مسبب اصلی دعواهای گیمی از قیمه هست. میگید چرا؟ خب از همون اول اگه قیمه درست نشه، بچه مورد هجوم آپرکات های مورتال کمبتی پسند واقع نمیشه و آخرش هم به اخراج از جامعه مجازی نمی کشد. من حیث المجموع و خلاصه کلام به این نتیجه میرسیم که اصلا هم گیمر اینجا تقصیری نداره و مادر خوبم، قیمه درست نکن! و نتیجه اخلاقی دیگه این هست که مدیرهای سایت گیم نباید مورتال کمبت بازی کنند. خشونت تا چه حد آخه؟

Big BossMincraft

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا
قیمه گیم ۲ | خشونت و فن بازی - گیمفا