Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا

Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید

orc727
۲۱:۲۱ ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا

ناشری دیگر تصمیم به گفتگو در مورد وضوح تصویر در نسل بعد گرفته است. به تازگی شرکت Square Enix در مورد برخی از جزئیات فنی کلیدیه ورژن‌های PS4 و Xbox One بازی Thief توضیحاتی را ارائه نموده است.

هر دو نسخه در ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شوند، با این حال نسخه‌ی Xbox One بر روی ۹۰۰p و خروجیه PlayStation 4 بر روی ۱۰۸۰p می‌باشد.

این خبر برگرفته از مصاحبه‌ی جدید سایت Eurogamer با کارگردان این بازی، آقای Nicolas Cantin می‌باشد.

پیش از این، در هنگام نمایش این عنوان در Comic Con نیویورک، به ما گفته شد که تفاوت میان این دو نسخه در نحوه‌ی استفاده از کنترلرهای این دو کنسول می‌باشد؛ طبق اطلاعات بیان شده، در هنگام دیده شدن Garrett در کنسول PlayStation 4، لایت بار روی دسته‌ی Dual Shock 4 شروع به چشمک زدن می‌نماید (که این در اتاق‌های تاریک بسیار مفید به نظر می‌رسد).

با وجود اینکه درک تفاوت ما‌بین ۹۰۰p و ۱۰۸۰p بسیار مشکل است، اما بهرحال این تفاوت وجود دارد. اگر این تفاوت وضوح، بخشی از فرایند تصمیم گیریتان بوده است، هم‌اکنون این خبر میزان تفاوت، تائید شده است. آیا این تفاوت رزولیشن ها در بازی‌های چند پلت‌فرمی، باعث کاهش محبوبیت کنسول نسل جدید مایکروسافت خواهد شد یا این شرکت با ارائه‌ی خدمات بیشتر و بهتر، این کاستی ها را جبران خواهد کرد؟ نظر شما در این باب چه می‌باشد؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا
Square Enix از تفاوت وضوح تصویر در نسل جدید می‌گوید - گیمفا