سازندگان Get Even از تکنولوژی مورد استفاده در این بازی می گویند
طراح اصلی Get Even در مصاحبه ای، اطلاعات جالبی را در مورد بازی اش فاش کرد. PC به عنوان پلتفرم اصلی این عنوان خواهد بود و قدرت نهایی این بازی را بر روی این پلتفرم شاهد خواهید بود. با ما همراه باشید با ادامه مصاحبه
Wojciech Padzur که به عنوان طراح اصلی استودیو Farm 51 بر روی عنوان شوتر اول شخص خود Get Even کار می کند، اطلاعات جالبی را در مورد بازی اش فاش کرده است که در ادامه می خوانید:
از همان آغاز کار هم PC پلتفرم اصلی ما برای خلق Get Even بود، اما ما کار بر روی نسخه کنسولی را هم آغاز کرده ایم. در این بازی برای اولین بار است که از تکنولوژی اسکن ۳D استفاده می کنیم و برای این است که مقدار غیر قابل باوری از Data (داده) را برای پردازش داریم. ما از تکنیک های Rendering خودمان استفاده کرده ایم و PC هم امکان کار آسان تر را به ما می دهد، پس PC پلتفرم اصلی این بازی است.
تهیه بازی بر روی PC آسان تر به نظر می رسد، اما هنوز هم تفاوت هایی بین PC و کنسول های نسل هشتم وجود دارد. گرچه جواب این سوال داده نشد، اما طراح اصلی این بازی گفت که PC به آنها اجازه می دهد تا پتانسیل واقعی بازی را آشکار کنند.
ما باور داریم که PC پلتفرمی است که توانایی نشان دادن پتانسیل واقعی این بازی را دارد، مخصوصا زمانی که پای وسیله هایی مانند Oculus Rift (که بهترین کاربریشان بر روی PC است) وسط باشد. ما قصد داریم که برای حداقل یک کنسول دیگر هم بازی را پورت کنیم، واضح است که ما توانایی کار با تمام کنسول ها را داریم، اما هنوز تصمیم نگرفته ایم که آن کنسول کدام یک از آنها باشد
Get Even اولین بازی است که از تکنولوژی اسکن سه بعدی در سطح گسترده استفاده می کند. این تکنولوژی سازندگان را قادر می سازد تا نورپردازی های واقعی را ایجاد کند و گرافیک این سبک را فراتر از مرزهای کنونی آن ببرد
این بازی از nVidia Physics استفاده می کند و توسط Unreal Engine 3 در دست تهیه می باشد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
نسل هشتم با Unreal Engine 3 :no: :no: :no:
آره خودم فهمیدم UE3 هست یه خورده جا خوردم. البته هیچ شکی به UE نیست. ولی نمیدونم واسه نسل ۸ چجوری عمل میکنه. البته هنوز نسل هفتمی ها توان پردازش یه بازی کامل ue3 رو ندازن
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
ممنون ارش جان :heh:
تو پست تریلرworld of speed جوابتو دادم،میایی اونجا :laugh: ?:-) :snicker:
مطمانا این تکنولوژی باعث میشه که یک بازی کاملا متفاوت و به طور خاص واقع گرایانه رو ببینیم :laugh: :yes:
با این حال این بازی هنوز برام مثل rambo زیاد قابل توجه نیست 😐
ممنون بابت خبر . :laugh:
سلام علی جان
میگم رفتی بازی رو یا نه ?:-) توی فروم جوابتونو دادم. :laugh:
وای حالا باید دید سیستم مورد نیازش چیه 😯
واسه نسل ۷ نمی آد؟ اینقدر زود نسل ۷ فراموش شد؟ :pissedoff: :pissedoff: :-((
:yes: :no:
Unreal Engine 3 !!!عجیبه.مرسی بابت خبر :yes: