Peter Molyneux از مایکروسافت جدا شد
پیتر مولینیوکس، طراح با سابقه مایکروسافت بعداز پانزده سال کار در ماکروسافت و استدیوی بازی ساری Linohead جدا شد.مولینیوکس که تا قبل از این اقدام، به عنوان طراح بازی های مایکروسافت و تولید کننده ی عنوان Fable بود از سمت خود در این دو کمپانی کناره گیری نمود.او درتویتر شخصی خودش اعلام کرد که در استدیوی تازه تاسیس Can 22 مشغول به کارخواهدشد.پیتر مولینکس خالق عناوینی همچون Dungeon Keeper ،Populous و فرنچایز نقش آفرینی Fable می باشد، همکاری اش را از سال ۱۹۹۷ باکمپانی Linohead آغاز نموده است.مولینیوکس، قبل از خرید استدیوی Linohead در سال ۲۰۰۶ توسط مایکروسافت، کارگردان نسخه ی اول Fable و عنوان Black & White به تهیه کنندگی Linohead بوده است.در سال ۲۰۰۹ و بعد از خرید استدیوی Linohead، مولینکس به عنوان کارگردان و خالق بازی در مایکروسافت اروپا منصوب شد و تا امسال نیز در این سمت مشغول به کار بود.اخرین بازی این کارگردان خلاق هم قسمت چهارم بازیFable که برای حسگر حرکتی کینکت ساخته میشود ودر سال ۲۰۱۲ منتشر میشود.همچنین مولینیکس در وبسایت Can 22 اعلام کرده که: ” یک تیم بزرگ با ایده ای بزرگ به سمت موفقیتی بزرگ حرکت می کند”
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
لیست فرامین صوتی مس افکت رو میخوام