۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا

۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید

محمد(ارشیا) جباری زادگان
۱۲:۲۶ ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا

سال ۲۰۱۴ به تازگی شروع شده است و ما یواش یواش درحال پیشروی به زمان عرضه ی بازی های بزرگ موردانتظاری هستیم که برای کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد.حالا شما می توانید لیستی از ۱۵ بازی ببینید که حتما باید قبل از مرگ با PS4 آنها را بازی کنید.

Infamous Second Son

این بازی یک شروع بزرگ برروی PS4 داشته است که آن را در فوریه ۲۰۱۳ به خاطر داریم،عکس هایی که Sucker Punch از بازیش منتشر کرد به حدی گرافیک بالا و جنبه های بصری زیبا داشت که طوفانی به راه انداخت.در ابتدا تصور می شد این بازی یک عنوان لانچ برای کنسول سونی خواهد بود ولی Sucker Punch دل خیلی ها رو شکست  و اعلام کرد که بازی در ۲۱ مارس ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.حالا فقط چند ماه به عرضه ی بازی مانده و همه منتظرند تا ببینند که شخصیت جدید بازی یعنی Delsin چه توانایی هایی دارد.

infamous second son 02

Dying Light

این یکی از استودیوی Techland است و تا اینجا ثابت کرده است که در سبک Survival Horror برای خودش کسی است آن هم به وسیله ی فرنچایزی همچون Dead Island. سازندگان با استعداد این استودیو تصمیم دارند که شاتباهاتی را که در Dead Island کرده اند را درست کنند و بازی جدیدشان از هر لحاظ یک بازی معرکه باشد.

تا آنجایی که دیده شده بازی گیم پلی عالی ای دارد و درباره ی نجات یافتن است آن هم با هر وسیله ای که پیدا می کنید البته اگر بتوانید در شبی ترسناک در دنیای Open World بازی زنده بمانید. در شب هر شکارچی تبدیل به یک شکار می شود چون زامبی ها در شب پرخاشگرتر و خطرناک تر می شوند. و راهی ندارند بجز اینکه تا صبح سر کنند پس حواستان را جمع کنید.

dl 1

Destiny

این بازی یک تیم رویایی در پست سر خود دارد، Bungie سازندگان عناوین Halo و منتشر کننده ی بعضی بازی های CoD از Activision، پس موفقیت صرفا برای آن ها یک امر تشریفاتی است.بازی در حال حاضر عالی و جالب به نظر می رسد و این که سازندگان به ما قول یک خط داستانی فوق العاده و دنیایی همیشه آنلاین پر از اکشن و ماجراجویی را داده اند.بازیکنان نگهبانان آخرین شهری هستند که از دشمنان مصون مانده و شما هم یک بازیکن هستید پس باید از شهرتان محافظت کنید، اگر شکست بخورید همه چیز از بین می رود.

destiny 07

 The Witcher 3: Wild Hunt

دنیا در هرج و مرج است.هوا با بوی گوشت آدمیزاد و دهکده های سوخته پر شده است.امپراطوری مخوف Nilfgaard دوباره حمله کرده است برای نابودی امراطوری های بینوای شمالی.کسانی هم که می خواستند از قدرت Geralt برای سود خودشان استفاده کنند ناپدید شده اند. حالا دیگر کسی نمی داند سرنوشت دنیا در دستان کیست، چه کسی می خواهد صلح برقرار کند و چه کسی می خواهد باعث بدبختی آن ها شود.

the witcher 3 wild hunt geralt travels through the leshen s domain

حالا نیرویی تاریکتر و کشنده تر بر خواسته است.زنان و مردان به لشکر ها می پیوندند ولی متوجه می شود که جنگ آن ها در مقابل Wild Hunt مانند یک بچه بازی است و تهدید در دنیا فراگیر شده است.سواران روح مانند سال هاست که در حال بیمار کردن مردم و به بدبختی کشیدن دنیا هستند، امّا هنوز Geralt هم وجود دارد.

The Evil Within

وقتی که کارآگاه Sebastian Castellanos و همکارانش در حال بررسی یک صحنه ی کشتار جمعی هستند توسط یک نیروی عجیب قدرتمند به آن ها حمله می کند.بعد از دیدن سلّاخی شدن چند تن از همکارانش ضربه ای می خورد و بیهوش می شود.وقتی به هوش می آید خودش را معلق در هوا می یابد به همراه یک موجود کریه در میان جسد انسان ها.حالا ماجراجویی او برای زنده ماندن و نجات از این فلاکت با سکوتی هرچه بیشتر شروع شده است.

the evil within concept art 2

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

این بازی مانند یک مقدمه برای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می ماند و یکسال بعد از اتفاقات Metal Gear Solid: Peace Walker اتفاق می افتد.به به کنترل گرفتن Snake افسانه ای (همون Big Boss) بازیکن باید به کمپ امگا نفوذ کند جایی که Paz و Chico در آن زندانی هستند.گروگان ها دارای اطلاعاتی درباره ی Snake و ارتش خصوصی سازمان یافته ی او هستند که Snake و همکارش Kaz Miller باید به هر صورت آن اطلاعات را حفظ کنند.انتهای این بازی شما را در مسیر شروع بازی The Phantom Pain می اندازد، همچنین این بازی مانند یک پل ارتباطی بین بازی های قبلی این سری و و دنیای اعجاب آور MGSV است.

metal gear solid v ground zeroes 360 ps3 ps4 xbox one announcement screenshot 2 540x303

Watch Dogs

در شیکاگو جایی که یک پایگاه اطلاعاتی همه چیز و همه کس را به هم مرتبط می کند Watch Dogs اثرات تکنولوژی در جامعه ی ما را دنبال می کند. با استفاده از شهر به عنوان اسلحه شما عازم یک مأموریت برای اجرای عدالت هستید، عدالتی به شیوه ی خودتان.شبکه Central Operating System یا همان ctOS و کسانی که آن را کنترل می کنند، تمامی اطلاعات را درباره ی مردم شهر دارند.شما در نقش  Aiden Pearce یک هکر باهوش بازی می کنید که  در گذشته خانواده ی خود را به خاطر خلافکار ها از دست داده است.زمانی که در حال اجرای عدالت هستید شما همه چیز را در اطراف خود هک می کنید و به دوربین های امنیتی، اطلاعات شخصی، شناسایی هدف ها، کنترل چراغ های شهر و خیلی چیز های دیگر دسترسی دارید.

watch dogs

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بخشی از پروژه ی مرموز از فرنچاز  Metal Gear، بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ادامه ای برای حماسه ی Snake و لشکر اوست و ادامه ی  Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid: Ground Zeroes است.

the phantom pain metal gear solid 5 logo

The Order: 1886

این یک بازی فوق العاده محبوب است و به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود.معرفی آن در E3 سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد و مشخص شد این بازی به دست Ready at Dawn و Sony Santa Monica در حال ساخت است و منتشر کننده ی آن هم Sony Computer Entertainment خواهد بود.این بازی بر اساس دوره ی تاریخی زمان ملکه Victoria است و درباره ی شوالیه هایی است که دنیا را از دست هیولاهای دورگه در امان نگه می دارند. این شوالیه ها از تکنولوژی پیشرفته ای برای مقابله با این هیولاهای باستانی استفاده می کنند.

the order 1886 14

Mad Max

تبدیل به Mad Max جنگجوی تنهایی شوید که در دنیایی آخر الزمانی به صورتی وحشیانه زندگی می کند.در این دنیا ماشین ها کلید اصلی بقا هستند.در این بازی Open World سوم شخص شما باید در ناکجا آباد برای بقا بجنگید و در مقابل گروه های راهزن از هر چیزی استفاده کنید.یک قهرمان رویگردان با غریزه ای برای می خواهد دنیای دیوانگی را پشت سر بگذارد و به جایی برود که در قصه ها به آن مراتع خاموشی(Plains of Silence) می گویند. شما در دنیا باید همیشه گوشه چشمی به وسایل نبرد و تجهیزات داشته باشید.

madmax boarders get the jump on max screenshot

DriveClub

این بازی هم یک بازی انحصاری Racing برای کنسول سونی است که توسط Evolution Studios در حال ساخت است.اولین رونمایی از این عنوان در فوریه ی سال قبل بود که همه را بخاطر کیفیت فوق العاده و بیش از حدش شگفت زده  کرد.این بازی با دکمه Share دسته ی کنسول سونی غوغایی به پا خواهد کرد و در سال ۲۰۱۴ یک عنوان انقلابی خواهد بود.

drive club launch title for ps4

Uncharted PS4

این بازی انتظار می رود در تعطیلات سال ۲۰۱۴ منتشر شود. سونی و Nau*ghty Dog تصمیم گرفته اند که راز هایشان را برای خودشان نگه دارند تنها چیزی که ما می دانیم این است که تا E3 2014 خبری از این بازی نمی شنویم.

uncharted 3 drake looking

The Division

این بازی در New York اتفاق می افتد آنهم سه هفته بعد از شیوع یک ویروس کشنده که در جمعه ی سیاه پخش شد.تک تک تمامی ارگان های دولتی فروپاشیدند و جامعه به هرج و مرج کشیده شد.رئیس جمهور متوصل به Presidential Directive 51 و The Division شد گروهی فوق سری که توسط مأموران کارکشته اداره می شد.آن ها به صورتی آموزش دیده بودند که در شرایط بحرانی به تنهایی توانایی تصمیم گیری داشته باشند پس وقتی که برق ها خاموش شد مأموریت آن ها هم شروع شد.

the division 1

Thief

یک ترس در شهر درحال پیش روی است.هر شئی که  ذره ای ارزش داشته باشد خیلی زود به بدبختی و فلاکت خواهد رسید.همراه با مریضی و طاعون آن ها منتظر انجام تغییری هستند.در این دنیای سایه وار Garrett استاد دزدی ها وارد بازی می شود و فرنچایز جدیدی را به وجود می آورد.حالت اول شخص بازی و قدرت های عجیب این اجازه را به بازیکن می دهد تا آزادی تمام داشته باشد و از راهی که دوست دارد مأموریتش را به پایان برساند.

thief1

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV که قبلا به Final Fantasy Versus معروف بوده است داستان یک پادشاه جوان است که قسم خورده است از آخرین تکه ی کریستال در مقابل گروهان پر جنب و جوش بیرون از فرمانروایی اش محافظت کند.در جنگی بین تکنولوژی باستانی و جدید پادشاه برای حفظ راه های قدیمی می جنگد.

xv kingdom

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا
۱۵ بازی PS4 که باید قبل از مرگ بازی کنید - گیمفا