PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا

PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند

سعید نیکبخت
۱۵:۴۵ ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا

به تازگی آقای Fergal Gara نایب رئیس سونی Uk صحبت های جالبی را در رابطه با جنگ کنسول ها انجام داده اند و رقابت این دو کنسول را به مانند “دوی ماراتن” می دانند.با ما همراه باشید تا قسمت هایی از مصاحبه ی آقای Fergal Gara با وبسایت EuroGamer را مشاهده نمایید.

در مصاحبه ای آقای Fergal Gara با وبسایت EuroGamer انجام داده اند وبسایت EuroGamer به آقای Gara گفتند که Ps3 نتوانست قدرت خود را در زمینه ی فروش نسبت به رقیب خود یعنی Xbox360 ثابت کند و فروش این کنسول در Uk کمتر از کنسول رقیب بود و از ایشان پرسده شد که چگونه می خواهند با Ps4 به این موفقیت  برسند:

 اگر بخواهیم به جنگ امروز یک اسم بدهیم،باید نام آن را دوی ماراتن گذاشت.ما در حال حاضر در یک موقعیت بسیار عالی ای قرار داریم،اما آگاه هستیم که کار انجام نشده ای را از قلم  نیندازیم.ما در طول زمان باید جایگاه خود را ثابت کنیم و ثابت کنیم Ps4 چه توانایی هایی را دارا می باشد.

ما تجربه ی لازم در انجام دادن این کارها را داریم و با داشتن ۱۶ ماه ضرر و تصاحب بیشتر بازارها در نسل فعلی تجربه ی لازم را به دست آورده ایم.فکر میکنم که ما برای بردن بازار ژاپن واروپا و در جهان نیز از رقیب خود جلوتر باشیم.آن دو(ژاپن و اروپا) منطقه ای بزرگ می باشند اما حق با شماست،ما در قسمت Uk عقب می باشیم و این قابل قبول نیست.

شما باید کار خود را خوب آغاز کنیدPs4 پلتفرمی است که می تواند و مطمئن باشید در آینده گسترش پیدا می کند.این کنسول در روز اول عالی می باشد و در آینده و سال های دوم و سوم زمانی که توقع ها بالاتر می رود و ایده های سازندگان نیز بهتر و بهتر می شود فوق العاده خواهد بود.این یک روشی برای بردن است و البته گیم پلی ها و هسته ی مرکزی تجربه های محوری بسیار مهم می باشد.آنها قرار است کار خود را با قدرت شروع کنند،اما باید به پیشرفت کردن و بهتر شدن ادامه بدهند.

آقای Fergal Gara در مصاحبه ی هفته ی گذشته ی خود نیز اعلام کرده اند زمانی که با سازندگان و ناشران صحبت می کنند آنها Ps4 را یک “رویا” می دانند که برای آن بازی بسازند و ایشان امیدوار هستند با لانچ Ps4 بتوانند بازار Uk را نیز از آن خود کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا
PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ali10 گفت:

    تو فک کن زیاد میفروشی 😛 ائیل شاید ولی اواسط به بعد … :evilgrin:

  • p.s گفت:

    ول کنید دیگه اخرش هم ps4 بهتره هر چی هم بگید باز میگم ps4 اون جعبه پیتزا چه به دردمون میخوره.کی حاضره سری بازی های TLOU و uncharted رو از دست بده کی حاضره GOW رو از دست بده

  • LORDSTARK گفت:

    من که پلی ۴ رو ترجیه میدم :inlove:

  • یعنی تمام سابقه ی سونی رو میشه از صحبت های سازنده های PS4 فهمید چیزی که برای سونی ارزشمند هست تجربه ی درخشانش هست…..امید ها از همون اول به سونی و کنسول نسل بعدش زیاد بود… 🙂

  • ALVANDfa گفت:

    آقای Marcus Fenix یا همون ALI10 خجالت چیز خوبیه . دیگه واسه یه بار هم شده بی خود وبیجا ترول نکن (اگه مردی) :no: :no: :no: :shout:

  • Ali10 گفت:

    لول … هیلو تمام نسخه هاش شاهکار بوده بخاطر همین 😛

  • به نظر من الان نباید این دورا با هم مقایسه کرد.من خودم ps4 رو دوست دارم
    باید دید فروش این کنسول ها توی اروپا چقدر است بعدش باهم مقایسه کنیم.
    البته تو این چندوقت در مورد رزولیشن بازی ها در ps4 وxbox نشان داده است که ps4 نسبت به رقیب خود یعنی xbox بهتر عمل کرده است.
    بازم میگم این دو وقتی تو اروپا امار فروش انها و این که بازی ها روی کدوم کنسول عملکرد بهتری دارند اونوقت باهم مقایسه کنید.
    ممنون اقا سعید :yes:

  • hamed127 گفت:

    در این که هیلو شاهکاره هیچ حرفی نیست.
    ولی دیگه از اون ایکس باکس حرف نزن که حالم داره ازش بهگ میخوره…
    چقدر ادعای دروغین دارن آخه…

  • navida90 گفت:

    از این خوشم میاد که سونی کسیو گول نمیزنه و فقط مثل بعضیا ادعای پوچ نمیکنه

    و همچنین هی حرفاشو عوض نمیکنه از همه مهمتر برنامه ریزی بلند مدت داشته واسه کنسولش و یک شبه تمام مشخصات کنسولشو عوض نمیکنه .

    همیشه اول به فکر مشتریه و بعد پول دراوردن نه مثل بعضیا تو حرفاشون $$ بباره فقط $$ ببینه مشتریو .

    این موارد ارزشش خیلی واسه من بالا هستش حتی اگه سخت افزار XBOX بهتر باشه که نیست

    حتی اگه بازیای XBOX بهتر باشه که نیست

    حتی اگه برتریه ظاهری داشته باشه که نداره

    حتی اگه کینکتش صدای قلبم رو هم بشنوه که بد بختانه این قابلیت بدرد نخور رو داره و همچنین جاسوسیش

    حتی اگه شبکه LIVE از PSN بهتر باشه که بعید میدونم برا نسل بعد

    تازه PS CAMERA کار کینکتو میکنه
    VIRTUAL REALITY HEADSET هم که دیگه نگم هیچی بهتره
    DUAL SHOCK 4 هم که تکنولوژیش عالیه
    سیستم ابریم که سونی میخاد به PC وصل شه اما ماکرو میخاد PS4 رو با HDMI به خودش وصل کنه به نظرتون کدوم بهتره؟
    کلا ماکروسافت تا الان چی داشته که انقدر بعضیا طرفشن من توش موندمش

    • ALVANDfa گفت:

      نوید جان داداش گلم :
      از بند اولت تا بند آخرت باهات موافقم :yes:

      فقط یه چیزو در ادامه ی صحبتت ها بگم که :

      ps4 اسم سونی رو به یدک میکشه .شرکتی برخواسته از غنی ترین فرهنگ ها . شرکتی که چیزی به اسم غرور نداره .وقتی که psn هک شد اون همه اطلاعات به فنا رفت , وقتی که سیاست هاشون در مورد PS3 شکست خورد (PS3 FAt ) جلو اون همه خبرنگار و مردم عذر خواهی کرد و حتی یکیشون گریش گرفت سرشون رو پایین انداختند ,این یعنی شکستن غرور

      چیزی که ماکرو اونقد داره که …

      همه دنیا میگن (سازنده ی war tunder , dice , AMD , تحلیل گر یورو گیمر و …) ps4 قوی تره (دست کم نظر سنجی ها و پیش فروش ها اینو نشون میدن ) ولی ماکرو قد قد از اونطرف میگه به هیچ عنوان قویتر نیست و عدد و رقم ردیف میکنه …

      از وقتی که X1 رونمایی شد شکستی بیش نبود چراکه هر روز تغییر کرد حتی خودشونم به این درک رسیدند و هر به بهانه ی مشری مداری کنسول رو از اول سرهم کردند

      و در آخر بگم که سونی از اشتباهات نسل قبل درس گرفت و این نسل پر قدرت تر از هر رقیبی گرد وخاک خواهدکرد . دست کم ما که داریم از برنامه ریزی منظم سونی نشستیم و داریم لذت میبریم

      PS4 و دیگر هیچ …

      به امید پیروزی … :yes:

    • Shiraz گفت:

      اول اینو بگم از OS Win به خاطر امنیت پایینش بدم میاد اما! خیلی تند صحبت کردید الان شما ببخشید با چه OS میاد نت؟ بعد میدونید WIN XP تو سال ۲۰۱۳ هنوز ۵۰۰ میلیون کاربر داره که به مایکروسافت متصله؟ میدونید چرا ؟ چون یه خاصیتی که مایکرو داره اینه که خوب بلده چطور یه نرم افزار رو با سخت افزار Set کنه هیچوقت نمیشه گفت چون سخت افزار پایین تر! XBOX یعنی شکست ؟! Direct X که سازندش مایکروسافت هست قابلیتی داره که میتونه در زمان ایده آل یک گرافیک ۲۵۶ مگای ۳۲ و ۶۴ بیتی رو به ۱۲۸ بیت برسونه و تنها کسی که میتونه ازش استفاده بهینه کنه خود مایکروسافته ! دوم اینکه میدونستید ۶۵ % کاربرای اینترنت از سیستم عامل Windows دارن استفاده میکنن ؟ در اینکه لینوکس یک سیستم عامل انعطاف پذیره ( مانند زیر شاخه هاش ANDROID , Brew ) هیچ شکی نیست و در اینکه OS MAC در صدر همه سیستم عامل های خوب مدرن هست هیچ شکی نیست اما انعطافی که ویندوز داره هیچ سیستم عاملی نداره و دلیلش اینه که محدودیته کارکرد نداره مثال میزنم هرچقدر سخت افزار قویتری داشته باشی این انعطاف رو داره تا حد آخر تمام نرمافزار ها رو بهینه به CPU برسونه !! حالا در مورد اینکه مایکروسافت این قدرت رو داره که تو یک سال حرفشو تغییر بده و یک OS دیگه رو وارد کنه توضیح میدم ببینید قبل از WIN 8 قرار بود Win Blue با یه کاربری ساده تر از ۸ بیاد بیرون که تلفیقی از XP .. VISTA .. Seven بود اما تو یک سال حرکت غیر منتظره ی ویندوز ۸ با کاربری مترو رو راه اندازی کرد… این سیستم عامل بدونه مشکل نبود اما با معرفی win 8.1 بعد از ۱ ماه عرضه ی Win 8 نشون داد چه قدرتی داره ! حالا ربطش به کنسول اینه اول اینکه شرکته غول نرم افزاریه دنیا یعنی مایکرو توانایه بهترین عمل کرد رو روی سخت افزاراش داره ! دوم اینکه اگر مایکرو حرفی رو تغییر میده اینقدر قدرتش رو داره که بتونه به حد اعلا جبران پذیری کنه پس بدونید اگه SONY سخت افزاراش خیلی قدرتمنده اما توانایی اینو نداره در هر زمانی مثل مایکرو از نرمافزاراش سخت افزارو بهینه کنه … مطمئن باشید مایکروسافت غولیه که هیچوقت ضرر نمیکنه حالا ببینید کی گفتم که سونی الان جولان میده نوبته جولان مایکرو برسه طوفان به پا میکنه تو نسل بعد :yes:

      • saeed_nl7 گفت:

        من متوجه نمیشم بین صحبت های کنسولی چرا اسم سونی میاد فقط کنسولش به چشم میخوره (( تلویزیون و موبایل و باقی چیزا حرفی ازش زده نمیشه ))
        ولی اسم ماکرو میاد ملت میپیچونن میزنن به قسمت ویندوز ماکرو

        کی منکر اینه که ماکرو توی نرم افزار قویه و ویندوزش عالیه و باقی قضایا

        برادر من.بحثه اصلی قسمت کنسوله شرکته.وقتی بحث کنسولیه..دیگه باقیه قضایا رو ربط ندین
        بحثه بین دو شرکت و کنسولاشه…نه خدمات دیگش که ربطی به کنسول نداره

        • Shiraz گفت:

          عزیز اول نظر من رو تا آخر بخون بعد نظر محترمتو بده … ما نگفتیم ربط به OS داره میگیم مایکرو وقتی یه سخت افزار رو ارائه میکنه میدونه با چه نرم افزاری بهینه اش کنه … مایکرو غول نرم افزاریه دنیاست پس میتونه با همون نرم افزار کنسول خودشو بهینه کنه تا حد PS 4 … مایکرو بچه نیست که الکی سیستم خودشو اینقدر پایین بیاره بعد بخواد گرونش کنه !!! مهم اینجاست که مایکروسافت خوب بلده چیکار کنه ضرر نکنه و شاید بازم مثل این نسل شد فک کنم باید بهتر بدونین که PS 3 با احترامی که براش قائلم در مقابله PS1 , PS2 شکست بود و XBOX 360 ایده ی جالبی داشت همچنین بهتر ظاهر شد.. در ضمن من فن هیچی نیستم هرچی حقیقت باشه میگم ( و اینکه از مایکرو به دلیل همین OS ویندوز زیاد حال نمیکنم باهاش و تا الان از کنسول های سونی استفاده کردم اما ایندفعه صبر میکنم چون کنسول این نسل هنوز معلوم نیست که قدرتمنده !!! … البته این بیماریه فن کنسول ها تو گیمفا خیلی دیگه بیش از حده … سایت معتبری مثل گیمفا نباید دیگه حد اقل اعضای تحریریه فن بازیو کنسول دران … ! این خیلی مهمه !!!!!!!!!!!!!!!

          • saeed_nl7 گفت:

            دادا خیالت راحت..تا جمله آخرشو خوندم…منظورم که شخص شخیص خودت نبودی
            کلا برام عجیبه هر وقت بحث کنسول ماکرو میشه صحبت از ویندوزش میاد وسط
            مثلا میان میگن همین سایتی که داری میبینی با ویندوز ماکرو هست
            خو اگه اینجوریه همین تام و جری هم که میبینیم با تلویزیون سونی هست 😐

  • sirex گفت:

    من که در اخر هر دو کنسول رو میخرم هر دوشون هم خیلی عالین :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • ali97 گفت:

    بچه پولدارها کوتاه بیاین
    مگه شما چقدر پول دارین؟؟؟ها
    یک ملیون ونیم یه کنسول + ۵ تا بازى که اونم میشه یک ملیون ونیم
    ما رو باش با کیا اومدیم سینزده به در
    خدیا قیمت دلار را کم بفرما. الهى امینننننن
    دلار را به١٠٠٠ تومن برساااان الهى امیننننن
    اگر نمیرسانى جیب ما را پر پووول بگردااان. الهى امیییین :laugh:
    justttt pcccc :yes:

  • ps4 فهرمانه- عین بروسیا دورتموند :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • DEXTER گفت:

    دیگه همه دنیا میدونن که ps4 یه جواهره همه استودیوهاام دارن ازش همایت میکنن اصن همه طرفدار سونین اکثرا نسل هفتم چون یکم سونی اولاش گاف داد ساخت بازی واسشم سخت بود والا الان اختلاف فروششون انقد کم نبودکه حداقل سه یا چهاربرابره ۳۶۰ باید میفروخت wii هم این وسط قوز بالا قوز شد ولی الان دیگه عالی شده ساخت بازی واسش آسون شده دیگه گافم نداد سونی مردمم دیگه الان عاقل شدن سطحی نگاه نمیکنن برن wiiuو xone واسه یه مشت امکانات چرتو نوآوریایه مسخره بخرن میدونن سونی آهسته و پیوسته حرکت میکنه آخرشم پوزه ی رقیباشو مثل نسل پنج و شیش به خاک میماله 😀

  • amirhosein گفت:

    اقا ببخشید بابت اسپم
    باندل کیلزون ps4 تو ایران هم میاد ?:-)
    اگه بیاد خدا میدونه قیمتش چنده 🙁

  • 13777732 گفت:

    تواین دوی ماراتنxboxبه گرد پایps4هم نمیرسه 😛

  • PS4 Game ON گفت:

    یه بنده خدایی خیر سرش پیش بینی کرد که وقتی PS4 بیاد قیمتش حدود یک میلیون و شیشصد میشه البته اولاش رو دو تومنه هااا ولی ارزون میشه
    این جنگ بین کنسول ها هم سر دراز دارد مگر اینکه بعضیا روشون رو کم کنن و به نظرسنجی ها دقت بیشتری کنن!!!!
    اره
    ONLY PS4 :yes: :yes: :yes:

  • majidta گفت:

    اقای نیکبخت بنده نه فن ایکس وان هستم نه پی اس ۴ ولی شما به عنوان نویسنده گیمفا نباید از قدرتت سواستفاده کنی طرف گفته انحصاری ایکس وان بهتر بهش میگی ترول نکن پستت پاک میشه بعد بلافاصله خودت ترول میکنی و از انحصاری پی اس ۴ دفاع میکنی این رفتار برازنده عضو تحریریه سایت وزین گیمفا نیست

  • pink floyd گفت:

    ps3 تو سال ۲۰۰۶ دارای پردازنده ۶۴ بیت بود که تازه پی سی ها ۶۴ بیت شدن

    دارای فرکانس ۳.۲gh بود که الان هم پی سی ها تازه بهش رسیدن

    دارای ۸ هسته بود که پی سی ها تازه دارن ۸ هسته ای میشن

    دارای بلوری بود که پی سی ها هنوز ۸۰ درصدشون ندارن

    دارای کارت شبکه با قابلیت ریموت پلی و ادهاک و استریمینگ کامل بود

    دارای sata بود و هارد لپ تاپ و هم ساپورت میکرد

    دارای……

    خب پیر شد و پی سی ها ازش جلو زدند …ولی یعنی مهندسای سونی نمیدونن که تو بازار کارت گرافیک های انچنانی هست و خواهد امد؟؟؟ همین طور تعداد ترانزیستور ها طبق یک قانون معروف هر سال زیاد میشه و نانومترشون کمتر میشه؟؟

    پس تا ps4 نیومده وجا نیوفتاده نباید اون رو با pc مقایسه کرد… معماریشون شبیه هم هست ولی کارایی و سیستم عاملشون زمین تا اسمون فرق داره و برایی بازی یهینه شده
    تو اخرای سال دوم یهو قدرتشو میکشن بیرون… استودیوهایی مثل ناتی داگ و….

    • Razer Guy گفت:

      مدت ها پیش یه کنسول نسل پنجمی به نام N64 از نخستین مصرف کنندگان پردازنده های ۶۴ بیت بود.

      PS3 شش هسته ای بود و با وجود فرکانس بالاتر نمی تونست به هیچ وجه از از PC های حتی ۳ هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز جلو بزنه (تا اواسط نسل)

      بازی های PC تماما روی DVD عرضه میشن پس دلیلی برای قرار دادن درایو بلوری نیست ضمن اینکه این فناوری در دستان سونی است

      حتی همین الان هم در این لحظه امکانش کمه که PS4 بتونه در مقابل یک Rig باایسته نکته اینجاست که براستی هیچ کنسولی نمی تونه بطور کامل در برابر PC قرار بگیره چون PC ابرقدرت های بسیار بزرگی رو پشت خودش داره
      در قدرت GPU های انویدیا هیچ شکی نیست
      و تراشه های اینتل و FX هم قدرت بالای خودشون رو اثبات کردن

      در این شرایط حتی نزدیک شدن به PC میتونه یک افتخار باشه اما جلو زدن … تقریبا غیر ممکنه

    • Shiraz گفت:

      این حرفو از کجا درآوردی؟ سال ۲۰۰۶ اینا ؟ 😐 ببخشیدا اون موقع ۱۲۸ بیت هم بودش واسه PC بعد کنسولی که توسط خود PC ساخته میشه از ابر قدرتی مثل PC بالاتر باشه ؟؟؟ PC های نسل دوم سوم ۶۴ بیتو رد کرده بودن بعد سال ۲۰۰۶ که از نقاط عطف قدرت PC های نسل ۴ هست ! اصلا این حرفتون خیلی زشت بود ببخشید !

  • milad 0711 گفت:

    ps4 :yes: :yes: :yes: .الان افسوس بازیهای انحصاری ps3 رو توی این مدت خ میخورم.ایکس ۳۶۰ واقعا ناک اوت شد رفت. باید بفروشمش ps4 بگیرم

  • erfan456 گفت:

    دوستان ببخشید که سوالمو اینجا میپرسم منxbox دارم و میخام یهps3 بخاطر beyond tow souls وthe last of us بگیرم ایا ارزششو داره و قیمتش چنده واگهps4بیاد تا کی برای ps3 بازی میاد ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

  • باید بریم یه وام بگیریم از بانک بگیریم برا نسل بعد

  • TheLivingDeaD گفت:

    اگه بخواد مثل نسل ۷ تو ایران پیش بره خداییش ایکس وان بهتره

  • Ali ShoOter گفت:

    only xbox one :yes: :yes: :yes: :-* :-* :inlove: :inlove: :inlove:

  • DeadSpace گفت:

    فقط سونی :inlove: :inlove: :-* :-* :yes: :yes: :yes: :yes:

  • pink floyd گفت:

    چه سوتی پدر جان…

    gta v رو من همین الان دارم ریموت پلی بازی میکنم رو ps3 اجرا میشه و استریم میشه رو ویتا ( البته باید ps3 هک شده باشه) کجاش سوتیه؟؟؟
    چون شما تا حالا ندیدی که دلیل نمیشه…البته میتونی با یه سرچ ساده ببینی

    ضمنا تا سال ۲۰۱۰ بیشتر سیستم عامل ها ۳۲ بیت بود و همین الان هم ۹۰ درصد برنامه ها و بازی ها ۳۲ بیت هستند… میدونی چرا؟؟؟ چون ۶۴ بیت از همون سال همه گیر شد(اگه پی سی ها همه ۶۴ بیت بودن مگه سازنده ها مریض هستن همه برنامه هاش تا همین الان ۳۲ بیت هستند-در حالیکه مزایا و سرعت ۶۴ بیت روشن است)
    هنوز پردازنده ARM که اندرویید روش اجرا میشه امسال ۶۴ بیتش ساخته خواهد شد و سیستم عامل اون هم کیت کت ۶۴ بیت هست(اپل هم تو ایفون ۵s پردازنده ۶۴ بیت زد همین ۱ ماه پیش)
    ضمنا مدتها پیش یه کنسولی بود… به من چه بود!( من منظورم pc ها بود) Personal Computer

    محبوبیت کیلزون در ایران بسیار زیاد است….

PS4 vs Xbox One :سونی شکل رقابت این دو کنسول را به مانند دوی ماراتن می داند - گیمفا