Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا

Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است

The Raven
۱۴:۲۰ ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا

Vladimir Ignatov مدیر پروژه استدیو Black Forest Games و تهیه کننده Giana Sisters: Twisted Dreams و Johannes Conradie  کارگردان تکنیکی بازی در مصاحبه اخبر خود به صورت غیر رسمی صحبت‌های Square Enix و سازنده کارگردان Final Fantasy XV آقای Tetsuya Nomura را مبنی بر اینکه Wii U از DX11 حمایت نمی‌کند را رد کرد.

Vladimir Ignatov در مصاحبه درمورد بازی Giana Sisters: Twisted Dreams صحبت‌هایی را راجب به پورت این بازی بروی Wii U و چگونگی آن توضیحاتی داده است.

Vladimir Ignatov:”

پورت Giana برروی Wii U بسیار آسان بود. ما اول می‌خواستیم نسخه Xbox 360 را برای Wii U پورت کنیم بخاطر این مدت زمانی کمی بازی را برروی Wii U‌ تست کردیم. بخش TCR توسعه کمی آسان بود ولی، استفاده از کم‌ترین توان موتور گرافیکی بازی بسیار سخت بود. کنسول Wii U مانند یک PC با مشخصات dx10/dx11 است که shaders هندسی زیادی را می‌توان در آن ایجاد کرد. با این وجود وقتی ما شروع به پورت بازی کردیم ما نسخه Xbox 360 را نیز منتشر کرده بودیم. پورت نسخه Wii U آسان بود زیرا قابلیت‌های مشابهی مانند نسخه‌های دیگر کنسول‌ها داشت. از عوامل آسان بودن این پورت می‌توان حمایت کنسول از controller, رابطه کاربری, مدیریت کاربر و چنین چیزهایی( حتی اگر برای پورت بازی نیاز به بازنویسی موتورگرافیکی داشتیم) باز این پورت آسان بود.”

 

Johannes Conradie کارگردان تکنیکی بازی در مورد تجربه پورت بازی و درجه سختی پورت توضیحاتی داد:”

ما قصد داشتیم پورتی برابر با نسخه‌های دیگر بازی داشته باشیم، حتی اگر ما تجربه خیلی بیشتر از سایرین نیز داشتیم، همه این تجربیات شبیه به پورت یک بازی بروی Xbox 360 در اوایل چرخه کنسول‌ها بود.

البته این اولین بازی ما برروی Wii U بود و مدت زمانی طول خواهد کشید تا ما به کارهایی بهتر و رندر نهایی در بازیهای آینده خود برسیم. رندر نهایی ۱ ماه با ۲ برنامه نویس طول می‌کشد. این کار مانند پورت برای هر کنسول دیگری با ابزار مورد نیاز است که شامل صدا، ورودی و غیره می‌شود. همه این کارهای و ابزار مورد نیاز برای توسعه حدود ۱ یا ۲ ماه و توسط ۱ برنامه نویس و ۱ تست کننده متوسط طول خواهد کشید.

 

Conradie همچنین درمورد کارایی کنسول گفت:”

از نظر تکنولوژی  کنسول دارای DX11 بود ویژگی‌های آن به ما کمک کرد، که باعث می‌شد بخشی‌هایی از بازی را با کنسول‌های دیگر مطابقت دهیم. به صورت کلی سخت افزار کنسول از نظر بازدهی سریع تر از کنسول‌های فعلی است. از مزایای دیگر این کنسول می‌توان به استفاده از حافظه اضافه این کنسول برای توسعه بازی اشاره کرد. داشتن حافظه اضافه کار توسعه بازی را راحت تر از ساخت بازی برای کنسول‌های فعلی می‌کند.

 

Giana Sisters: Twisted Dreams در ۵ سپتامبر  و ۲۲ آگوست برای Wii U eShop  منتشر شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا
Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Black Forest صحبت‌های Square Enix مبنی بر ساپورت نکردن Wii U از DX11 را رد می‌کند پورت بازی‌ها بروی این کنسول آسان است | گیمفا