شرایط پیوستن به تیم تحریریه سایت گیمفا

شرایط پیوستن به تیم تحریریه سایت گیمفا - گیمفا

در این پست شما می توانید شرایط پیوستن و همکاری با تیم تحریریه سایت گیمفا را مطالعه کنید.

با توجه به حضور همیشگی و ثابت گیمفا در طول سالیان اخیر به عنوان یکی از ستون های اصلی حوزه ژورنالیسم گیمینگ و قرار داشتن در بین ۳۰۰ سایت برتر ایران, بدون شک همه روزه درخواست های بسیار زیادی مبنی بر عضویت در تیم تحریریه گیمفا از سوی نویسندگان مختلف این حوزه به دست سردبیران تحریریه رسیده و ما نیز برحسب شرایط تیم از لحاظ تعداد نفرات و کیفیت درخواست ها و نمونه کارها اقدام به جذب نویسندگانی قدرتمند برای هرچه بالاتر رفتن کیفیت مقالات سایت می نماییم. لذا با توجه به این موضوع لازم دیدیم که شرایط اساسی و مورد نیاز برای افرادی که قصد ارائه درخواست برای عضویت در تیم تحریریه را دارند به صورت خلاصه در این بخش قرار دهیم تا تنها افراد واجد شرایط اقدام به ارسال درخواست نمایند.

توجه داشته باشید که در صورت نیاز تیم تحریریه به جذب نویسنده، فراخوان هایی را در مقاطع مختلف سال در سایت برگزار خواهیم کرد و درخواست هایی که خارج از زمان فراخوان ها برای ما ارسال گردد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت زیرا در صورت نیاز به نویسنده فراخوان برگزار خواهد شد.

شرایط لازم برای عضویت در تیم تحریریه گیمفا:

فرد حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد

احترام متقابل بین اعضای تیم ، مدیران سایت و کاربران گیمفا

به اصول نگارشی آشنایی داشته باشد.

خوش قول بودن: ارائه مقالات سر موعد مقرر شده

لازم به ذکر است که در هر ماه، هر فرد فقط می تواند ۱ بار اقدام به ارسال نمونه کار خود نماید و در صورت پذیرفته شدن مقاله ارسالی توسط سردبیران هر بخش، فرد مورد نظر به تیم تحریریه ملحق خواهد شد. در غیر این صورت فرد می تواند ماه بعد نمونه کار جدیدی را ارائه کند. در طول این مدت فرد می تواند در تالار گیمفا مشغول به نوشتن مطالب و مقالات کوتاه شود. بی شک این گونه فعالیت های مفید شما نیز توسط اینجانب ارزیابی و در بررسی نهایی شما لحاظ خواهند شد. بدیهی است که به پاس زحماتی که اعضای تحریریه برای ارتقا و بالابردن سطح کیفی سایت گیمفا می کشند حقوق ماهیانه نیز بر اساس تعداد کلمات به نویسندگان پرداخت می شود. اگر نویسنده به مدت ۱ ماه و خبرنگار به مدت ۱ هفته پستی را ارسال نکند از تیم کنار گذاشته شده و کلیه مزایای وی سلب خواهد شد.

نمونه کارهای خود را می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با موضوع ” تیم تحریریه” به ما ارسال کنید. حداکثر ۷ روز پس از ارسال، پاسخ داده می شود.

تلگرام سردبیر بخش گیم : https://t.me/thoumhk

ایمیل سردبیر بخش سینما:

cinemafars.employment@gmail.com

مطالب مرتبط